Heja Sverige!

VM är nu inne i den tredje och sista gruppspelsomgången. Nu har vi förflyttat oss till Dallas och arenan AT&T Stadium där vi ska kolla på drabbningen mellan Japan och vårt svenska landslag. Jag är på plats för att se matchen och vi hoppas såklart på en rejäl uppryckning, speciellt defensivt.
Japan har inlett VM på ett fin fint sätt. I premiären spelade man oavgjort mot Nederländerna 2-2 där man visade styrka och hämtade upp underläge två gånger om. Nu senast hade man inga problem att …

Läs hela speltipset här